Fitness Boxing Fist of the North Star Expansion Pack
A brand new DLC Expansion Pack that enhances the Fitness Boxing Fist of the North Star experience!
One of Shin's henchmen, Heart the Destroyer of Fists, enters the ring! Heart Mode includes two new kinds of content: the Hundred Blows Challenge, where you must throw a set number of quick punches within the time limit, and the Hundred Blows Test, where you deliver as many hits as you can within ten seconds. Brace yourself and hit Heart with a furious flurry of punches!
Raoh Mode includes the Single Hit Challenge, where you pummel outlaws with quick, well-timed punches, as well as the Punch Speed Test, which measures just how fast you can swing your fist. Step into Raoh's shoes and give your foes a taste of the legendary power of his fists!
Eight exclusive music tracks and two different sets of outfits per instructor have been added. Playing Heart Mode and Raoh Mode nets you points that can be used to obtain new music and instructor outfits.
Take your post-apocalyptic workouts to the next level with this brand-new Expansion Pack!