Let the party begin
There is nothing like a cool night party in the middle of nowhere. When the normal customer traffic goes down, this might be another revenue stream to open up. Create a great party spot to attract people, offer them interesting products and cater to their needs. The more successful your parties and the more the partygoers are satisfied, the more money you earn and the bigger the party.
Parties are also a great tool to boost your popularity, especially for those struggling with increasing popularity at higher levels. Each upgrade of your venue spot opens new opportunities for popularity boots as an added bonus to all the other rewards.
Party Time introduces the ice cream stand with its own mini-game and interactions to not only complement the party time theme further, but also give you another thing to do at your gas station. The more variety the better.