Gust Extra BGM Pack
A set of more than 400 BGM tracks from Gust titles, featuring tracks from Atelier Ryza 2, Atelier Sophie 2, and others.
In-game BGM can be changed by selecting "BGM" from the diary on the desk at the atelier.