Hand of Fate 2 - The Servant and the Beast
Hand of Fate 2: The Servant and the Beast DLC evolves the Game of Life and Death once again with a brand new campaign challenge and a unique companion character.
In the depths of despair, you struck a bargain with a strange new ally: your blood for freedom. But now your captors seek to drag you back to their cruel fighting pits, and the monstrous beast you serve demands more and more of you in order to achieve his ultimate goal - revenge against his conspirators and the reclamation of his throne.