The table has changed, but the stakes remain the same: life or death!
Hand of Fate 2 is a dungeon crawler set in a world of dark fantasy. Master a living boardgame where every stage of the adventure is drawn from a deck of legendary encounters chosen by you! Choose wisely - your opponent, the enigmatic Dealer, will pull no punches as he shapes you into the instrument of his revenge.