MK1: Khaos Reigns Story Expansion
Liu Kang must rally his champions and put faith in his enemies to defeat this grave threat. If they fail, the New Era will be reduced to anarchy. Experience Havik's reign of khaos unfolding, and discover new origins for Sektor, Cyrax, and Noob Saibot.