Land in the Melodic Gardens, an enchanting new planet that was once harmoniously pulsing with the sweetest music. Meet its wild inhabitants, explore its musical jungle and mysterious ruins, and sail through the vast sea and sparkling lakes. But tread carefully, as Kanya and other new powerful enemies await Mario, Rabbid Peach, and their friends.