Team up with Mario, Luigi, Princess Peach, Rabbid Peach, Rabbid Luigi, and their friends on a galactic journey to defeat a malevolent entity and save your Spark companions. Explore planets throughout the galaxy as you uncover mysterious secrets and compelling quests!
The season pass contains upcoming DLC packs, including DLC 1: The Tower of Doooom, DLC 2: The Last Spark Hunter, DLC 3: Rayman in the Phantom Show, as well as additional story content featuring new characters, quests, and battles. Also includes the Galactic Prestige Collection to help you save the galaxy in style!