Martial Artist Wig + Gi
A Mii Fighter costume of the Martial Artist vocation from the DRAGON QUEST series is now available for purchase. The outfit part is for Mii Brawlers only, but both the outfit and wig change depending on whether your Mii is male or female! What if you wore this in a team battle with the Hero?