Mileena
Mileena is the product of Shang Tsung's diabolical cloning experiments: the perfect blend of Tarkatan ferocity and Kitana's athletic grace. Brought forward in the timeline by Kronika, Mileena has learned of her tragic future: her brief reign as Outworld's Empress and her death at the hands of D'Vorah and Kotal Kahn. Determined to regain her throne, Mileena has begun Outworld's civil war anew. Her enemies will submit, or they will die.