Mortal Kombat 11
Mortal Kombat is back and better than ever in the next evolution of the iconic franchise! The all new Custom Character Variations give you unprecedented control to customize the fighters and make them your own. The new graphics engine showcasing every skull-shattering moment, brings you so close to the fight you can feel it. And featuring a roster of new and returning Klassic Fighters, Mortal Kombat’s best in class cinematic story mode continues the epic saga over 25 years in the making.
Experience Mortal Kombat's first-ever major expansion. Aftermath features a brand-new cinematic story centered around trust and deceit. Fire God Liu Kang, the new keeper of time and protector of Earthrealm, looks to secure the future he envisions. In order to do so, he is forced to enlist the help of some unlikely allies & familiar foes. Players will have to decide who they can trust and who they must defeat with fate on the line. Forge a new history.
The definitive MK11 experience! Take control of Earthrealm's protectors in 2 acclaimed, time-bending Story Campaigns as they race to stop Kronika from rewinding time & rebooting history. Feat. the komplete 37-fighter roster, incl. Rain, Mileena & Rambo.
Kombat Pack 2 incl. fighters Mileena, Rain & iconic guest Rambo, feat. actor Sylvester Stallone's likeness & voice.
A former Special Forces soldier haunted by his time in Vietnam, Rambo is rough, aggressive & famous for taking on perilous missions alone. Now, he brings his brutal skills in Mortal Kombat.
Mileena is the perfect blend of Baraka's ferocity & Kitana's grace. Brought forward in time, this clone now knows of her reign as Empress and death at Kotal Kahn's hands. She is set on retaking her throne.
Rain joined Edenia's army to improve his future. Thanks to his strategic genius, he was quickly given command. Rain used his rank to find his birth father & was shocked to learn that he was a god. Rain battles for his rightful place in Edenia's pantheon.