NIJISANJI UKIUKI CUP Outfit Set
To celebrate Saegusa Akina's victory in the NIJISANJI UKIUKI CUP that was held in June 2024, enjoy specially themed customization items!
Represent your love of NIJISANJI by rocking these items, including a shirt featuring the competition's logo and a ball design inspired by Akina's team during the event!