Let the rumble begin!
Join AiAi and friends in Super Monkey Ball Banana Rumble on Nintendo Switch! Compete with up to 16 players online and aim to become Top Banana, work together with your favourite bunch in local co-op and explore the wonderfully crafted story in the all-new Adventure Mode.
A ripe new adventure awaits! Uncover the secrets of the Legendary Banana in solo or 4-player co-op!
Featuring 200 all-new stages set across different worlds, experience a delightful tale filled with new friends, rivals and twists and turns told through fully developed cutscenes either solo, or with others in local or online 4-player co-op!
Experience online rumbles with up to 16 competitors in five game modes as you take aim to become Top Banana!
The gang’s all sphere! Meet the vibrant cast of primates and decide whose special set of skills matches your playstyle!
Use the new Spin Dash that allows players to sprint past rivals or create new shortcuts to victory!
Unlock more than 300 items including headwear, clothing, accessories, and even balls to deck your monkey out however you like! Even better – use your custom monkey in all game modes, both online and offline.