Neil's Jacket
Feeling nostalgic? Need a little blast from the past in your wardrobe? Then Neil's Jacket for STORY OF SEASONS: Pioneers of Olive Town might be the perfect fit for you! This stunning crimson attire makes you want to spend a peaceful day taking care of your animals...and hoping that no one bothers you.
To equip this item in-game, examine the wardrobe in your house or the fitting room in the salon.