New Romances
Two new characters have moved into Beacon Town! Meet Shirlock, a fledgling journalist and self-proclaimed detective studying under the tutelage of Naomi, and Michelle, Doc's research partner. She's just as much of a genius as Doc and, like him, has an unusual way of speaking and thinking!