Harvest Moon: Light of Hope Special Edition
In celebration of Harvest Moon's 20th Anniversary comes an all-new game – Harvest Moon: Light of Hope. Discover an adventure encompassing twenty years of the spirit that has made the franchise what it is today!
After setting off on a voyage to begin your new life, your ship is hit by a monsoon and sinks into the sea! You drift into Beacon Town, a small harbor town now in a shambles from the storm, where a young doctor named Jeanne saves your life. Sadly, the town has essentially been deserted... but you're never one to back down from a challenge! It's up to you to help rebuild the town and save the lighthouse, but it won't be easy. With the hard work needed to grow crops, tend livestock and gather materials for repairs, you can make new friends, start a family, revive the lighthouse and save the town... no, your new home!