Nightwolf
Every generation, the Great Spirit chooses a worthy warrior to become Nightwolf: the Matoka's champion and protector. Grey Cloud proved worthy when he laid down his life to prevent the Black Dragon from plundering what remained of his tribe's sacred artifacts. As Nightwolf, Grey Cloud possesses extraordinary magic granted by the Great Spirit. He uses it not only to fight for the Matoka's future, but also to defend all of Earthrealm.