Pathfinder: Wrath of the Righteous - A Dance of Masks
A Dance of Masks is the sixth and final premium DLC for Pathfinder: Wrath of the Righteous in Season Pass 2, one last love letter to the Knight Commander and their loyal companions. Gather all your companions and travel back to where it all started – the city of Kenabres, destroyed and now risen from the ashes. Visit a festival, celebrate your victories, socialize with friends and loved ones, watch the fireworks… And thwart the plans of villains trying to spoil the fun!