Recipe Expansion Pack "The Art of Battle"
Adds new recipes for special battle items, armor, 7 weapons for the party characters (Ryza, Lent, Tao, Klaudia, Patricia, Clifford, and Serri), an ability to combine accessories into new ones by using the Evolution Link, and 5 new Core Drive attacks.