Ryo Sakazaki Wig + Outfit
Osu! A Mii Fighter costume of Ryo Sakazaki from the Art of Fighting series is now available. The outfit part is for Mii Brawlers only. Are you ready to don that gi and show your opponent what the Kyokugenryu karate style is all about? I mean, if you're going up against the cast of Super Smash Bros., you've gotta get your bro Ryo involved, right?!