SnowRunner - Kenworth W990
A perfect fusion of power, luxury, craftsmanship and traditional styling, Kenworth’s long-hood conventional has long been the enduring symbol of American trucking. Today, the 2023 Kenworth W990 not only refines the timeless formula, it brings uncompromising style, performance and premium finishes that put you way away from the pack.