Choosing what to study can be a sickening task, but why choke down the wrong course when there are better pills to swallow at Medical School.
They say laughter is the best medicine, but that isn’t true if you’re actually diseased or currently on fire.
Each day, dozens of Two Point citizens trust the County’s medical campuses for their healthcare. Citing fantastic reasons such as “medical emergency”, “impending death” and “low, low prices”.
As a student doctor, these sick people will be putting their lives in your uneducated hands. You may be worried, but your patients won’t be; as long as you’re wearing a white coat they’ll never suspect a thing!
So, take a turn for the worse and join us, today. There’s nothing like a taste of your own medicine.
Home to clouds, yetis and frigid temperatures. Build a medical campus and aid The Bigfoot Foundation’s mission to support the Pointy Mountains and all who call its icy faces home.
Doctors are learn-ed vessels of life-giving knowledge in snazzy white coats. Traditionally, a medical education involved years of gruelling bookwook before practicing medicine, but why not front-load the good-stuff and learn as you go. It’s not life or death, not every time.
The unsung heroes of the medicinal world, nurses are found throughout the County's hospitals holding things together in spite of the ever-questionable odds.
Patient Emergencies - Your medical campus will be asked to deal with an influx of patient emergencies, just like any other County hospital.
Fire-Resistance - Medical equipment can catch fire if its maintenance becomes too low. Keep machines maintained to prevent fires.