Two Point Campus
It’s time to spin academia on its head! Got a yearning for learning? Or just keen to build an educational masterpiece? Campus is jam-packed with new creative tools to help you build the university of your dreams.
Lay down pathways with new easy-to-use tools. Plant glorious collections of outdoor flora. Place benches, fountains, sculptures, hedgerows – even picket fences. The only limit is your imagination (and your in-game bank balance).
Rather than typical academic fare, students in Two Point County enjoy a range of wild and wonderful courses: from Knight School (hey, we all have to learn jousting at some point in our lives), to the salivatory Gastronomy, where your students will build mouth-watering concoctions like giant pizzas and enormous pies.
Take advantage of the opportunity to spend way more time with the little people in your university. The academic year begins with a summer break, giving you enough time to get everything looking great before your students move in.