NEW QUESTION PACKS!
Mobilize all your knowledge and hit the jackpot by avoiding trick questions: experience the suspenseful atmosphere of WHO WANTS TO BE A MILLIONAIRE? on the set of your choice, with new question packs specific to this Deluxe Upgrade!
The game is now playable in “QUICK” and “WITHOUT TIMER” modes, allowing you to answer in different ways for an optimal gaming experience: perfect for family fun!