Who Wants to Be a Millionaire?
With 15 questions to answer, it will become harder and harder to increase the prize fund: over 3,000 themed questions waiting to be answered (geographic, science, history, but also entertainment or arts) with a growing difficulty...
6 iconic countries are represented in the game, each with its own set and with a batch of 2,000 dedicated questions: the United Kingdom, the USA, Spain, Italy, France and Germany!
Unlock questions packs by collecting “Neurons” in practicing/playing solo or with friends.
Select the themes you want to practice to improve your general knowledge and increase the odds of winning the jackpot.
“Family mode"": has been specially created with children-tailored questions included, for the players to play as a family no matter how old they are.
“Battle Royale” mode: compare your general knowledge with up to 99 players online: the last man standing will be the greatest champion!