Sonic Advance 3
Sonic Advance 3 features everybody's favourite blue mammal doing what he does best – that is, streaking hither and yon at uncanny speeds, springing around like a hyper-active mobile jack in the box, and foiling the foul plans of Dr Eggman. This time Sonic has some assistance in the form of friends like Tails, Knuckles, Amy and Cream, all of whom can be selected as secondary characters or used by other players in the co-op or battle-mode when you use the Nintendo Game Boy Advance Link Cable.