Adventure Island
An evil witch doctor has kidnapped Master Higgins' true love, Tina! You must venture through eight perilous areas, each filled with enemies determined to stop you.
As if that wasn't tough enough, Master Higgins loses vitality over time, so he must grab fruit, milk and whatever other goodies he can as he races towards his goal.
Smash eggs to find useful items like the axe and skateboard to help you progress. At the end of each stage, face off against the witch doctor's various guises. Go, Master Higgins, go!