Blaster Master tells the story of Jason, an ordinary boy who becomes an extraordinary warrior on a quest to save the Earth.
One of the most innovative games of the NES era, Blaster Master combines side-scrolling and top-down perspective sections, as Jason battles radioactive monsters both on foot and behind the wheel of Sophia The 3rd, a heavily-armed multi-purpose vehicle.
Battle through eight huge areas, upgrade Sophia's arsenal to hover or drive up walls and rid the planet of the mutant menace!