Castlevania marked the beginning of Konami’s acclaimed series, one that is still going strong today!
As vampire hunter Simon Belmont, you must fight your way through Dracula's castle teeming with ghosts, goblins, demons and other supernatural creatures. Six challenging levels await before you finally confront the Count himself.
You'll need your wits and weapons to survive because when you finally meet Dracula, you know he’ll be going for the jugular. So keep your courage up and your stake sharp!