Pac-Man needs no introduction – it’s one of the most popular video games ever made!
Move Pac-Man through the mazes, avoiding ghosts and eating all the pellets. Beware though: each of the ghosts behaves differently!
When Pac-Man chomps a power pellet, he becomes invincible, and is able to eat the blue ghosts. The more ghosts Pac-Man eats in a row, the higher the score. Don’t forget to eat the bonus fruit, too!