Zoda's Revenge: StarTropics II
Mike Jones, high-school ace pitcher and part-time adventurer, returns for another escapade: travelling not into space but back in time!
This sequel to StarTropics was released only in North America as one of the last Nintendo Entertainment System titles. Mike is transported through history from the Stone Age to the Wild West. Meet historical figures like Leonardo da Vinci and Cleopatra, and face the avengers of Zoda – the alien leader whom Mike defeated in his first adventure. Could Zoda be ready to rise again?