3D Classics TwinBee
Enjoy classic games in a new dimension with the 3D Classics range, remastered with immersive 3D visuals!
3D Classics TwinBee brings the arcade classic "cute 'em up" bang up to date in 3D!
At the helm of the TwinBee fighter craft, you must defend Donburi Island against King Spice’s minions. Take aim at flying foes and drop bombs on enemies below.
A clever power-up system grants different bonuses by shooting Bells to change their colour. So tune-up your TwinBee and shoot for a high score!