Adventure Bar Story
Adventure Bar Story is an RPG set in a fantasy world in which you go on adventures with party members and manage a bar.
Your bar is facing a hostile takeover by a rich restaurant owner, Gustav. Gustav is a powerful man, and he will try to drive you out of business, and force you to sell the bar! The best way to defend the takeover? Win the crowd! Become the most popular bar in town, so even Gustav can't touch you!