Demos
2. You can also access all of the demos by scanning a QR Code, which can be found on the respective gamepages on this website.
To scan a QR Code simply go to the HOME Menu on your Nintendo 3DS family system. Press the L and R Buttons to open the camera application and tap the QR Code icon on the lower screen. Then point your camera at the QR Code and a link to the product page will appear. You can download your demo there!