Alien on the run
Delude was an alien on a faraway planet doing his usual alien-like business, when all of a sudden a UFO whisked him off into outer space. Desperate to get back to his home planet, he begins his escape from the UFO where he's being held captive.
Take control of Delude in his comical great escape! Take down the tractor beams that patrol the ship with Delude's hilarious Fever Action by diving into them, then quickly pulling off a takedown move. Make use of weird and wonderful alien devices, such as giant rolling wheels, punch bags and mechanical launch arms.
Find a way through 17 different areas of the UFO, each littered with traps like roundabouts, speed walkways and punch boxes as you race against the clock to reach the exit before the time runs out!