Ambition of the Slimes
Ambition of the Slimes is a turn-based strategy RPG where players must lead the slime into battle.
The slimes are very weak but they can take over enemy units and manipulate them to battle.
Different kinds of slimes have their own abilities, so you must consider your strategy and choose the right slime to take over an enemy.
There are many tactics that can be used in battle and your choices are the key to victory.