Brunch Panic
Here's the story of Bonnie, a young bright-eyed girl with a talent for cooking and a love of travel and adventure. One fateful birthday, her grandfather presented her with a gift that combined her two passions. A brunch truck! And so began her dream adventure, travelling all over the world one brunch spot at a time.
Want to help Bonnie to cook her delicious brunch specials? Want to meet interesting people around the globe? Jump in with Bonnie and start the brunch truck journey together!