Color Zen
Color Zen is a new kind of puzzle game, one that invites you to put on your headphones, relax, and find your way through an abstract world of colours and shapes.
With simple, intuitive controls, the game invites you to relax and immerse yourself. There are no points or penalties for failure; just an vibrant world of colour to move through at your own pace. So put on your headphones and find your way with Color Zen.