Drone Fight
Drone Fight is a racing game where you operate unmanned aircraft (drones) as they soar through the skies!
There are two different kinds of game modes. Either face off against the CPU and aim to come in first place, or take on Time Attack mode and aim to shave every second you can off your best time!
When racing against the CPU, you can use a whole host of unique items to get the advantage. In Time Attack mode, you can compare your score with other players!