European Conqueror 3D
European Conqueror 3D is a strategy game set during World War II. In the game, you can order troops to conquer territories such as lands, cities, and oceans. Gather resources, grow in economic power, train troops, destroy your opponents, and capture their capital.
The game features two modes: Conquest mode and Campaign mode. In Conquest mode, choose one of 12 countries that belong to either the Axis Powers or the Allies and attempt to dominate Europe. The other countries will be for, against, or neutral towards your country. Campaign mode covers 16 battles in total and offers a main storyline focusing on four countries: Germany, Britain, France and the Soviet Union.