Fairune
A girl has been chosen to become a heroine. An adventure filled with mystery awaits her. During her adventure, she'll need to find weapons to defeat monsters, and to level up. She also needs to collect items, find secret passages, and solve puzzles. Once she has unlocked three ancient statues, she has to seal a mysterious menace away forever.