Jett Rocket II: The Wrath of Taikai
Jett Rocket returns! Your favourite planetary inspector is back and in trouble. His archrival Kaiser Taikai has to settle an old score with him.
Explore the home planet of the Power Plant Posse and ignite your trusty old jet pack in this epic full-3D action-adventure that runs at a super-smooth 60 frames per second!