Jump Trials Supreme
Every split-second counts as you race across obstacle courses, leaping from platform to platform, in a desperate race to reach the goal in 10 seconds. Dart across moving platforms, seesaw lifts, spring pads and conveyor belts to cross the stage as quickly as possible, but be wary of spikes and electric shocks! Even one touch means game over!
"Supreme" is the third in the series and packed with new stages, features and game modes! There are even all-new animations, lush backgrounds and improved sound!
Double jump with the new Air Jump to leap further and make use of new items including air fans and jump recovery points. There's also a new Course Attack Time mode – with 300 seconds on the clock, see how quickly you can complete a course of 10 stages.
There are more than 100 new stages to test your resolve and you can compare your best times against others with Internet Ranking* and receive new Master grade stages via SpotPass*!