Two sisters escape their fate as research subjects, and fight to survive using aircrafts of war.
Karous -The Beast of Re:Eden- is a 3D vertical shoot 'em up game. This game allows players to design their own aircraft by letting them choose which weapons and items they take with them into battle.
Karous -The Beast of Re:Eden- features over 100 missions to complete, along with a number of achievements in addition to boss battles.
Unlike other traditional shooting games, Karous' mission system gives the player the freedom to follow multiple, branching paths, which can lead to different endings.