Mario Party: Star Rush - Party Guest
All you need to do is download Mario Party: Star Rush - Party Guest on the Nintendo 3DS family system of any player that doesn’t have the full game, and away you play! You can also try out some minigames from Mario Party: Star Rush in single-player after completing some multiplayer rounds. Match three in Tiles and Tribulations, blast baddies in Goomba Gold Rush and be a circus star in Rolling Rumble, or check out some famous Mushroom Kingdom faces in the Character Museum.
In Mario Party: Star Rush - Party Guest, data such as Party Level, as well as unlocked characters and minigames, will be saved. If you then decide to buy the full version of Mario Party: Star Rush and play it using the same Nintendo 3DS family system, you can transfer your progress in Mario Party: Star Rush - Party Guest over into the full game, too.