You’re invited
There’s no time to wait in Mario Party: Star Rush, only for Nintendo 3DS family systems! Packed with minigames and loads of new modes, including the frantic Toad Scramble, there’s something for everybody to enjoy. In some of these modes, everybody makes their move at the same time, so the fun is faster than ever!
This event is open invite, and up to four players can enjoy multiplayer together in a variety of ways!
In Toad Scramble, try to earn the most Stars in a fast-paced board game where everyone takes their turns at the same time! Recruit Mushroom Kingdom allies to improve your chances, take on big baddies in Boss Battles, compete for points with other players and get back those stolen Stars!
There are over 50 minigames to play, from the puzzling to the action-packed, and a bunch more modes to boot. Race to the finish by collecting coins in Coinathlon, clamber up huge structures in Challenge Tower, or try to pass your rivals in Mario Shuffle – and that’s just to start!
On New Nintendo 3DS and New Nintendo 3DS XL, you can use amiibo by tapping a compatible amiibo to the NFC area on the bottom screen.
Toad’s your main host for this Mario Party, and what he lacks in stature, he makes up for in pure party spirit!