Max receives special intel, revealing the location of the original meteor impact site and the fact that Mutant Mudds are still being spawned from it! Max sets out from a secret hideout in the jungle to locate the meteor and destroy it for good!
Super secrets! 20 special playable characters are hidden throughout the game. Can you find them all? Over 40 chiptunes from the Mutant Mudds soundtrack can be unlocked and listened to in the Jukebox room.