Phoenix Wright: Ace Attorney – Spirit of Justice
Phoenix Wright: Ace Attorney – Spirit of Justice sees Phoenix in a brand new location: a courtroom situated in the Kingdom of Khura’in, origin of the Kurain Channeling Technique, where mysterious séance trials decide the fate of all defendants. Meanwhile, defense attorney Apollo Justice faces his own challenges holding the fort at the Wright Anything Agency, as he takes on a case that will have explosive implications.