Pic-a-Pix Colour
Pic-a-Pix are exciting logic puzzles that form whimsical pixel-art pictures when solved.
Challenging, deductive and artistic, this original Japanese invention offers the ultimate mix of logic, art and fun while providing solvers with many hours of mentally stimulating entertainment.
Pic-a-Pix are sometimes known by other names, such as Picross, Nonogram, Paint by Numbers, Griddlers, Hanjie and many more.
Pic-a-Pix Colour adds a new dimension to this popular puzzle by using coloured clues to indicate which colour each block should be painted. The new rules add a unique twist to the game’s logic and the puzzles produce beautiful, colourful pixel art.
This game contains 150 exclusive puzzles, designed by Conceptis Ltd – the world’s leading supplier of logic puzzles. Puzzles range in difficulty and size from introductory 5x5 pictures up to huge 20x20 grids!
Download Pic-a-Pix Colour for free if you have already downloaded Pic-a-Pix Colour on Wii U.