The Denpa Men are mysterious creatures that exist in the environment around you!
Catch the Denpa Men to form a party and take them on a variety of adventures in this fun, new dungeon-based RPG!
Each territory has its own unique Denpa Men. Go to many different places in the real world to find unique Denpa Men with a wide variety of skills, then go with them on an exciting adventure to save your loved one from the clutches of the King of Evil!